תושבי אלעד מודאגים: עבריינים שורפים מכוניות ומתפרעים בלילות

"עשרים מטר מהזירה - היו שוטרים של השיטור העירוני והכללי במסגרת השגחה על עבודות לילה של העיריה, מה שמראה על תעוזתם של הנערים וחוסר האונים של השוטרים בעיר"
בנצי לייזרוביץ 3 Comment on תושבי אלעד מודאגים: עבריינים שורפים מכוניות ומתפרעים בלילות

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות בחשד למעשי גרימת נזק וחבלה במזיד לרכב, שאירעו במהלך סוף השבוע בעיר החרדית אלעד • בעקבות החקירה, נעצרו 4 חשודים בגילאי 12 עד 15 • "נהיה פה מפחיד"

"עשרים מטר מהזירה - היו שוטרים של השיטור העירוני והכללי במסגרת השגחה על עבודות לילה של העיריה, מה שמראה על תעוזתם של הנערים וחוסר האונים של השוטרים בעיר"
11:40
30.04.24
יונת קפלן No Comments on סיפור ההצלה הניסי של יהודי מרוקו, שעומד מאחורי אכילת המופלטות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות בחשד למעשי גרימת נזק וחבלה במזיד לרכב, שאירעו במהלך סוף השבוע בעיר החרדית אלעד. בעקבות החקירה, נעצרו 4 חשודים בגילאי 12 עד 15.

על פי המשטרה, החשודים נקשרו למספר אירועים בהם: ניקוב צמיגי 2 כלי רכב, גניבת מטפי כיבוי והתזתם בפארק אלעד תוך גרימת נזק לסביבה, איומים בסכין על תושבי העיר שהעירו להם על התנהגותם, וכן איומים על קטין שהלך עם כלבו ומשפגשו בו איימו עליו שיגזרו לכלב את אוזנו עם מספריים אשר עפ"י החשד החזיקו ברשותם. כנגד החשודים החל הליך עפ"י חוקי הנוער.

המטפים הגנובים (צילום: משטרת ישראל)
,

משטרת ישראל

כזכור, בשבוע שעבר, עברייני נוער שרפו באישון לילה אופנוע של אחד הנערים במסגרת חיסול חשבונות, בעקבות כך נגרם נזק כבד לרכבים שחנו בסמוך. תושבים האשימו את המשטרה וטענו כי "עשרים מטר מהזירה – היו שוטרים של השיטור העירוני והכללי במסגרת השגחה על עבודות לילה של העיריה, מה שמראה על תעוזתם של הנערים וחוסר האונים של השוטרים בעיר", אמרו.

רכבים שרופים באלעד (2)תושב נוסף אמר לאתר 'קול חי', כי "המצב מתחיל להדאיג, נוער מתפרע בלילות, שורף מכוניות, מאיים על תושבים ומזיק לרכוש, מישהו כאן חייב להתעורר ולטפל ביד קשה במפירי החוק"



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    המצב באלעד מזעזע!!!
    בלילות שבת עדיף להיות בת"א מאשר להיות באלעד בזוהמה הנוראה של אותם פריצים ופרוצות וכלביהם.

    1. גם בקרית ספר!!!!
      כל ליל שבת!!!!
      מכיכר השבטים עד צומת נתיה"מ נוב"י